Школска такмичења поводом Дана Војне академије
16. 03. 2015
Поводом 18. марта Дана Војне академије организовали смо такмичења из свих предмета по разредима, а на крају смо прогласили и најбоље такмичаре на нивоу школе.
Највећи успех овог такмичења је масовност (учествовало је преко двеста ученика), и жеља ученика да се такмиче и покажу знање које често превазилази наставни план и програм. Победницима ће бити уручене награде на сам Дан војног школства. У табели која се налази испод можете видети победнике по предметима. Честитамо свим такмичарима!
|
Ред. број |
Предмет |
Победник |
||
|
Стручни актив српског језика и књижевности |
||||
|
1. |
Српски језик |
Рецитовање |
Јеврић Никола, II3 |
|
|
Беседништво |
Ивезић Данило, II2 |
|||
|
Литерарни рад |
Пузовић Новак, IV1 |
|||
|
2. |
Муз. култ. |
Музика |
Басарић Милош, IV2 |
|
|
3. |
Ликовни рад |
Марковић Стефан, IV3 |
||
|
Стручни актив математике и информатике |
||||
|
4. |
Математика |
Пејчић Александар, III3 |
||
|
5. |
Информатика |
Костић Урош, III3 |
||
|
Стручни актив страних језика |
||||
|
6. |
Латински језик |
Ратковић Милош, II3 |
||
|
7. |
Енглески језик |
Тошић Стефан, IV3 |
||
|
8. |
Француски језик |
Стевановић Стефан, IV4 |
||
|
9 |
Немачки језик |
Трифковић Саша, II1 |
||
|
10. |
Руски језик |
Илић Петар, III1 |
||
|
Стручни актив друштвених предмета |
||||
|
11. |
Филозофија са логиком |
Илић Петар, III1 |
||
|
12. |
Филозофија |
Крстин Петар, IV4 |
||
|
13. |
Социологија |
Стевановић Стефан, IV4 |
||
|
14. |
Устав и права грађана |
Марковић Филип, IV4 |
||
|
15. |
Историја |
Миливојевић Михајло, IV5 |
||
|
16. |
Географија |
Илић Петар, III1 |
||
|
17. |
Психологија |
Ратковић Милош, II3 |
||
|
18. |
Православни катихизис |
Ћурчић Славко, IV1 |
||
|
Стручни актив природних предмета |
||||
|
19. |
Биологија |
Шебек Младен, IV1 |
||
|
20. |
Физика |
Костић Милош, I3 |
||
|
21. |
Хемија |
Илић Петар, III1 |
||
|
Стручни актив физичке културе |
||||
|
22. |
Физ.култ. |
Одбојка |
42. класа – 1. година |
|
|
Стони тенис |
Танацковић Лука, I3 |
|||






